Gold

Jeg kom hjem igår fra min tur fra  Bruxelles (dog et par timer forsinket pga lorte bus og lorte rejseselskab, undskyld sure opstød) og jeg var bare så smadret. Jeg havde næsten ingen søvn fået i bussen og var bare SÅ træt, da jeg endelig kom hjem. Følte jo nærmest som jetlag eller noget i den stil, så der var ikke lige den store bloglyst igår, men det kommer der til at være de kommende dage, da jeg stadig har nogle indlæg i ærmet fra min ferie.

Nå, men i dette indlæg skal det handle om den fine top fra Zara som jeg lurede på i Bruxelles. Wow, den er fin og jeg prøvede den da også, men jeg blev lidt i tvivl, da jeg skulle til at købe den. Ville jeg få den brugt? Vil den være alt for glimmer agtigt til mig? Jeg lod den derfor hænge, fordi jeg ikke kunne bestemme mig og jeg har stadigvæk ikke bestemt mig! Det er altså ret besværligt for mig nogen gange, når man skal vælge. He he. Toppen koster omkring 400 kr.

Nå, jeg må hellere smutte ud af døren ellers kommer jeg for sent til min aftale, kan I have en god dag 🙂

Yesterday I got home from Brussel. When I was in Brussel, I look at this top from Zara.

10 kommentarer

Filed under I want

10 responses to “Gold

  1. Gud, hvor er den smuk !

    /Linda

  2. Den er nu også fin i guld, den har jeg slet ikke set i zara. Men er nok mest til den jeg har i sølv 🙂

  3. Man kan aldrig få for meget glimmer! 😀

  4. Nøj, hvor er den smuk!
    Er helt vild med ting, der glimter for tiden 😉

    xx

  5. Jeg er mest til sølvudgaven, men den i guld er også virkelig fin og kan da pifte ethvert outfit op. Go for it – køb den! 🙂

Skriv en kommentar