Outfit #35

Bluse – COS. Skirt – T by Alexander Wang. Leggins – H&M. Flats – Købt i Barlinek. Solbriller – H&M.

Dette outfit havde jeg på i mandags i Bruxelles, da jeg var et smut forbi EU bygningen og på shopping. I dag er det så onsdag og jeg burde nu være hjemme i Danmark. Dette indlæg er dog planlagt, da jeg er ret sikker på, at jeg er helt smadret efter en laaang bustur. Jeg er dog ret spændt på at se, hvordan det danske vejr er i forhold til det belgiske. I Belgien var det hunde koldt og man skulle tro at det var efterår. Øv øv, ikke sjovt med sådan noget sommervejr, vi vil have sol, varme og sommer.

Outfit picture from last monday when I was in Brussel.

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Outfit #35

  1. sv: tack snälla du🙂

Skriv et svar

