Rings

Dette indlæg med ringe, som jeg synes er rigtig smukke og som jeg sagtens kunne finde en plads til i mit smykke skab, er planlagt. Jeg sidder netop i dette øjeblik og er lige blevet færdig med min fremlæggelse. Jeg er sikker på, at det nok skal gå. Efterfølgende skal jeg til fysioterapeut med knæet. Det opfører sig rigtig irriterende for tiden, så jeg går stadig til fysioterapeut en gang om ugen. stadigvæk. Håber at der snart sker bedring med det.

Btw er der nogen som har styr på Google Friend Connect? Jeg kan slet ikke få GFC overført hertil WordPress og jeg synes efterhånden, at jeg har prøvet en del?? Jeg ved ikke lige helt, hvad jeg gør forkert. :-s Er der nogen derude, der kan hjælpe mig, vil jeg blive glad!

Some rings I would like to have in my jewlry collection.

1 kommentar

Filed under Accessories

1 responses to “Rings

  1. WOW ! Jeg er vild med alle ringene! eller.. måske er den øverste til højre ikke lige min stil. Men alle de andre ringe er super flotte! Godt valg 😀

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

Skriv en kommentar