Conscious Collection

Efter skole og fremlæggelse (som gik rigtig godt) tog jeg indtil H&M for at lure lidt på deres Conscious Collection. Jeg blev lidt skuffet, da en del af kollektionen var udsolgt. Jeg var også lige inde på deres hjemmeside og kigge, der var også et par kjoler der var udsolgt, som jeg var interesseret i. Overstående kjole blev jeg dog lidt vild med, da jeg stod inde i butikken. Jeg synes dog den er lidt stor i det, så jeg er stadig lidt på overvejende status. Efter min tur i H&M gik jeg forbi MAC og endelig havde de fået en den Impassioned læbestift hjem, som jeg havde smidt væk i sidste weekend, da jeg var i byen. Herligt, så kan jeg få den med på ferie.

6 kommentarer

Filed under I want

6 responses to “Conscious Collection

  1. Den er rigtig fin… Jeg syntes at det er et “go” 🙂

    http://apinkcar.blogspot.com/

  2. Den er rigtig fin! Jeg syntes at det er et ” go”🙂

  3. Den er rigtig fin! Jeg syntes at det er et ” go”

    🙂

  4. Det er ellers en sød kjole🙂 Fin til sommer.

  5. Ditte

    Der er så mange fine ting i den kollektion, meget som jeg også gerne ville have. Dog var collectionen ikke i h&m hernede som jeg er tæt ved, så må prøve en anden butik en af dagene. Den kjole er rigtig fin, den kunne jeg også godt tænke mig🙂

  6. Hej Piger. Tak for kommentarer, jeg overvejer stadig kraftigt om jeg skal købe den!!!

Skriv et svar

