Nyt design

Velkommen til mit nye design.
Jeg har indenfor de sidste par timer, leget med et nyt design til bloggen. Jeg synes det er meget enkelt og klassisk, og det er lige præcis sådan jeg gerne vil have det. Kan I lide det? Det kan godt være at der sker lidt ændringer i forhold til layout, men det skulle vist være nogle småting, som måske bare skal justeres. Udover designet arbejder jeg lidt i, at få mit eget domæne. Det har jeg i lang tid ønsket mig, så det vil jeg lige kigge lidt mere på.
Godnat allesammen, klokken er mange efterhånden!

2 kommentarer

Filed under Info

2 responses to “Nyt design

  1. >Kan rigtig godt li det, men det virker lidt forkert med headeren kun går hen over teksten og ikke udover sidebaren også :s hvis du kan følge mig?

  2. >Har egentlig først tænkt over det nu du siger det, men kan godt se hvad du mener 🙂 Jeg ved ikke helt hvordan jeg får headeren større? Ved du det? 🙂

Skriv en kommentar