Kender du typen?!

For et par dage siden, blev jeg tagget af Ginger i denne blogleg “Kender du typen?!”. Jeg er normalt ikke så god til sådan nogle bloglege, men nu må vi jo prøve os frem🙂 Jeg tagger dem, der har lyst til at være med i denne leg, så kom frisk.

1. Jeg har været single i lidt over et år og jeg nyder at gøre hvad jeg vil.
2. Jeg kan egentlig bedst lide øl når jeg er i byen. Bryder mig ikke specielt meget om sprut.
3. Jeg bruger kontaktlinser og briller. Jeg veksler mellem de to ting, men bruger egentlig mest kontaktlinser, da det er nemmest for mig.
4. Jeg er helt tosset med Joshua Jackson (ham fra Dawson’s Creek, Pacey)
5. Jeg rejser rigtig meget med min familie. Mest i Europa.
6. Jeg bryder mig ikke specielt meget om is.
7. Jeg kunne godt tænke mig en lille rundrejse i Usa.

2 kommentarer

Filed under Personal

2 responses to “Kender du typen?!

  1. >Fed blog Er lige blevet fast læser Håber også du vil blive fast læser af min :)skru-op.blogspot.com

  2. >Tak Sofia🙂 Lurer da lige din blog🙂

Skriv et svar

