Outfit #36

Shirt – Only. Shorts – Vero Moda. Leggins – H&M. Sko – Converse. Taske – Topshop.

En af dagene i Bruxelles havde jeg dette outfit på. Desuden er blusen fra Only ny. Jeg købte den lige inden jeg tog afsted på ferie. Den er rigtig behagelig og have på og jeg synes bare at den er rigtig fed. Nu har jeg heller ikke flere ferie indlæg til jer i denne omgang, den står vist først på ferie til efteråret igen.

Søndagen her bliver brugt på at slappe af, nyde den sidste feriedag inden jeg starter i praktik imorgen. Nøj, hvor jeg glæder mig! Det bliver rart og komme igang igen, men samtidigt bliver det nok også rigtig hårdt for mig, når jeg nu skal studere lidt ved siden af, hvis jeg vil læse videre, når jeg engang næste år bliver uddannet.

One of my outfits from Brussel. The last vacation post. Have a great sunday!

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “Outfit #36

  1. Mie

    Hvor er din blog bare fantastisk! Virkelig inspirerende😉
    Følger dig nu på bloglovin!
    Håber du også vil tjekke min ud? ;D

Skriv et svar

