H&M dress

Som så mange andre har jeg også været inde og lure på H&Ms nye kollektion og det eneste jeg umiddelbart lige ville gå efter, er disse kjoler. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvilken farve jeg er mest interesseret i, da jeg synes at allesammen er flotte på hver sin måde. Tror at jeg kan vide med sikkerhed, hvilken en jeg skal vælge, når jeg står inde i butikken og prøver dem i prøverummet også kan man jo også se om det er noget. Billeder har det jo med at snyde en.

I dag er det lørdag og jeg håber på endnu en solskinsdag. Det er så dejligt at sommervejret endelig er tilbage i lille Danmark. Det har godt nok været savnet og når det nu endelig er her, skal man jo nyde det så meget man kan. Hvad skal I lave idag? Nyde vejret, være sammen med venner eller noget helt andet?

Desuden vil jeg lige høre jer om noget helt andet. Nemlig om der er nogen som har erfaringer med Fitness World? Jeg overvejer nemlig og starte i fitness center igen, men jeg vil gerne prøve nyt denne gang. Jeg har tidligere været i FitnessDK, det var ganske ok, men vil nu gerne prøve at se mig om, der er andre muligheder, så derfor kunne jeg jo prøve at forhøre mig hos jer, om I havde nogen gode erfaringer med Fitness World. Så skrev endelig i kommentar feltet jeres meninger om det forskellige🙂 Ellers må I have en dejlig lørdag!

Love these new dresses from H&M. They are really beautiful.

3 kommentarer

Filed under I want, Other

3 responses to “H&M dress

  1. Jeg har prøvet alle tre men kan bedst lide den i mustard når de kommer på…

  2. Jeg synes også at de så SÅ fine ud i kataloget (og på nettet) – men i virkeligheden synes jeg desværre de ser lidt discount ud… Fine er de ellers!

Skriv et svar

