Marc Jacobs for my iPhone

Finally!! Det har virkelig taget mig lang tid og finde det perfekte iPhone cover, men her idag lykkes det mig endelig at få fingre i et Marc by Marc Jacobs cover. Jeg vil ikke have et der er vildt og voldsomt, så det her er neutralt i det, så det er lige efter min smag. Synes heller ikke at prisen var så vild, det kostede 260 kr.

Ellers har man bare nydt det gode vejr og slappet af. Hvor er det bare dejligt at sommeren endelig er vendt tilbage til Danmark. Det er så rart. Weekenden er også begyndt idag. Skal I lave noget spændende i weekenden?

Bougt this iPhone cover from Marc by Marc Jacobs today!

 

12 kommentarer

Filed under Accessories, New in

12 responses to “Marc Jacobs for my iPhone

  1. Michelle Madsen

    Super fedt cover – hvor har du købt det henne?
    Sommeren er desværre ikke kommet til Lolland-Falster – det regner og blæser😦

  2. Uh, det er fint!!

    Jeg leder stadig efter det perfekte cover til min HTC Desire:-)

  3. margaret

    aww!! love your m.jacobs iphone!
    super cool!
    http://thecolorbox.blogspot.com/
    margaret

  4. Hvor er den fed.. Ville ønske jeg kunne få sådan et cover til min acer android🙂

  5. Love the case! I love the blue and pink chrome ones they have at Bloomingdales.

    Xo,
    http://www.beatricebalaj.blogspot.com/

  6. Det er fedt jeg har også et MJ cover dog i gummi-udgave, hvilket er heldig for jeg har haft tabt min telefon et par gange, uden der skete noget med den dog, netop pga. coveret.

Skriv et svar

