Food

Normalt viser jeg ikke billeder af mad på min blog, men de her tre billeder kommer alligevel på bloggen, da det sådan var lidt typisk belgisk mad, som vi fik i Bruxelles (vi fik selvfølgelig ikke det samme hver dag, men det mener lidt om hinanden det meste). Altså pandekagerne er nok ikke lige typisk belgisk, men gode var de. Caféerne er rigtig hyggelige dernede og der er generelt en god stemning. Ville nu gerne tilbage dertil og mere ferie ville jeg heller ikke klage over.

Starter dog på arbejde på mandag. Glæder mig egentlig til og komme igang igen, da jeg jo efterhånden har haft en lang sommerferie, så synes jeg at man trænger til at få en “normal” hverdag igen. Det næste halve år bliver også rimelig rigtig hårdt, fordi at jeg om aftenen også skal gå i skole. Jeg skal læse tysk. Er virkelig i tvivl om jeg kommer igennem det, for jeg kan virkelig ikke snakke tysk og forstår det heller ikke. Så det bliver sgu spændende og se hvordan det kommer til at gå. Men jeg tager kampen op med tysk! Hehe.

Nu må jeg hellere komme ud af døren, nyde det gode vejr og tage en tur indtil byen. I må have god fredag🙂

Some food pictures from Brussel.

3 kommentarer

Filed under Other

3 responses to “Food

  1. Litzy

    Du kan da ikke smide madbilleder uden at fortälle hvad vi ser…. *savle*

Skriv et svar

