Rehab

Det er sket mange forfærdelige ting de sidste par dage. Først det der skete i Norge i Oslo og efterfølgende på Utøya. Jeg tænker stadig nogen gange, at jeg slet ikke kan forstå det der sket og det er så uvirkeligt. Det er forfærdeligt og jeg tænker på dem i Norge og dem der er ramt af det!

Om lørdagen mistede vi Amy Winehouse, en sangerinde, hvis musik der har været verdenskendt og har haft nogle gode numre, som jeg har lyttet til og stadig gør det. Hendes liv har været en del i medierne, fordi det har været offentligt kendt at hun har haft et hårdt liv med stoffer og alkohol. Jeg ved ikke om årsagen til hendes tidlige farvel til denne verden, skyldes en overdosis eller noget helt andet. Det må også være forfærdeligt at stå tilbage, som familie, som har mistet deres datter, søster, veninde og så i en alder af 27.

Skriv en kommentar

Filed under Music

Skriv et svar

