Day three

Dag tre i Bruxelles blev brugt på at tage ind og besøg EU bygningen. Som sagt kender jeg en der arbejder derinde, så vi fik lov til at se hendes kontor og se der hvor alle ministrene kommer ind, når de er i EU bygningen. Jeg måtte desværre ikke tage billeder derinde, så I får desværre kun nogen ude foran. Efterfølgende tog vi indtil shoppinggaderne, men jeg blev faktisk ret skuffet. Jeg købte kun en kjole og den var fra Zara. Alt det andet var bare slet ikke min stil. I aften skal jeg med bussen hjem til Danmark, så derfor bliver imorgen indlæg planlagt fra min side, da jeg jo nok er pænt træt, når jeg kommer hjem.

Some pictures from day three in Brussel.

Skriv en kommentar

Filed under Travel

Skriv et svar

