Tester Nivea produkter

Lige inden jeg tog afsted til Bruxelles, kom postbudet med en pakke til mig fra Nivea. Jeg er nemlig blevet tester af Nivea produkter. Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde tilmeldt mig det på nettet, for jeg havde ikke hørt noget fra dem eller noget, så jeg blev glædeligt overrasket, da det kom med posten. De første produkter jeg skal teste er fra pure & natural serien, som er dagcreme, skintonic og cleasing lotion. Jeg er ret spændt på og se hvor gode produkterne er. Jeg skal teste dem over en 4 ugers periode. Har I prøvet at være tester før, for et firma?

Lige nu er jeg krybet under min dyne på mit værelse hernede i Bruxelles. Det er SÅ koldt udenfor, altså man skulle tro at det var efterår, men altså det er lige et par måneder for tidligt at tage efterårstøjet frem. Puha, er efterhånden også lidt træt, men jeg skal nok fortælle mere om imorgen, hvad jeg har lavet idag. I må have god aften🙂

4 kommentarer

Filed under Beauty

4 responses to “Tester Nivea produkter

  1. Uh det lyder da spændende – glæder jeg mig til at høre mere om.
    Som du ved så er jeg jo tester hos Buzzador, så der får man prøvet mange forskellige produkter. Har ikke prøvet så meget endnu men indtil videre er det da blevet til produkter fra Knorrs og så balsam fra Dove🙂

    Hov ja… og husk der ligger en invite til dig ;0)

  2. Jeg er også lige blevet Nivea tester🙂 Super spændende. Tillykke🙂

Skriv et svar

