Day two

Dag to (som var igår) er gået med en masse sightseeing. Vi tog en af de der herlige busser (ironisk, hader de der busser) rundt i byen og så alle de ting man skal se, nu hvor man er i Bruxelles. Turen tog godt og vel 2 timer, så man fik da lidt for pengene og man kan hoppe af og på, som man vil i 24 timer. Ganske fint, hvis man er til det. Bagefter tog vi indtil selve centrum, hvor vi fik frokost på en Café og efterfølgende lurende vi lidt rundt i kvartert. Som I kan se på billederne var jeg også forbi et par chokolade butikker. De er jo ret kendte hernede for deres gode chokolade, så tro mig, jeg har godt nok købt meget chokolade, som jeg skal have med hjem til Danmark. Jeg elsker belgisk chokolade. Jeg har slet ikke shoppet sådan i tøjbutikker, kosmetik og alt det der endnu, men tror bestemt at jeg nok skal få det indhentet det idag, når vi tager på shopping. Vi sluttede dagen af med at tage på Tintin museum. Det var hyggeligt, men også sindsyg dyrt derinde. Hvordan går det i Danmark? Regner det? Det regner ikke her, men det er pisse koldt. Seriøst, på et tidspunkt var der vel kun omkring 9 grader igår :-s Føler godt nok ikke som om at det er sommer.

Some pictures from day two in Bruxelles.

4 kommentarer

Filed under Travel

4 responses to “Day two

  1. Litzy

    Kan ikke sige hvordan der er i Danmark, men i Sverige pisser det ned og er 13 grader. Sommer? Hvor?
    Og Belgisk chokolade er guld… ligeledes med Tintin.
    Ååårh nu blir jeg helt nostalgisk.

    Hvis du kan lige muslinger så vil jeg helt klart anbefale jer at tage på restaurant og bestille en gang Mul de Frit. Det er en stor gryde med muslinger og en stor skål pomfritter som bliver sat midt på bordet og så er det bare om at fråde lös. Og så får man jo deres läkre citronmayonaise til pomfritterne🙂

    • Ja, det er godt nok ikke meget sommer vi får :-s Det er så træls…
      Ja, belgisk chokolade er FANTASTISK! he he.
      Jeg er dog ikke så vild med muslinger, men jeg er vild med deres fritter. Nøj, de er gode🙂 Men tak for tippet alligevel🙂

  2. Ser hyggeligt ud. Er du gal der chokolade springvand eller hvad man kalder det, ser lækkert ud. Må være svært ikke at stikke en finger ind under, selv om det nok er det mest friske eller hygiejniske chokolade😉

    Det har ikke regnet i dag her i DK, men der har været halv køligt og overskyet, men solen skulle komme frem resten af ugen. bliver skønt😀

    • Tro mig, man bliver fristet af alt det chokolade🙂 He he. Der er også købt store mængder med hjem til Danmark🙂 Håber at vejret er bedre i DK end det er hernede i Belgien, det er godt nok trist med vejret hernede!

Skriv et svar

