Day one

Nu har jeg så fundet ud af det med strømmen og ledningen, så nu burde der altså komme indlæg fra mig hver dag her i Bruxelles. Hehe. Vores første dag i Bruxelles var igår, hvor vi ankom kl 6 om morgen, puha det var tidligt og nøj hvor var jeg smadret eftersom man virkelig sover dårligt i en bus. Vi spiste morgenmad og efterfølgende tog vi lidt rundt i det kvarter min faster bor i og kiggede lidt på det forskellige. Derefter tog vi i et supermarked, da en af de vigtige ting, jeg altid skal have med hjem fra Belgien, er belgisk pålægschokolade. Det smager så godt og jeg fik vist fyldt hele min kur med det. Hehe. Det var bare lige en hurtig indchecking, da jeg har rigtig travlt og er på vej ud af døren.

My first day in Belgium.

4 kommentarer

Filed under Travel

4 responses to “Day one

  1. Ej hvor ser det godt ud🙂
    Håber du får en rigtig godt tur !
    Er helt vild med den bluse du har på.🙂

  2. Så godt billede af dig🙂
    Det ser super hyggeligt ud i Bruxelles !

    /Linda

Skriv et svar

