På tur

Idag tager jeg på en lille rejse sammen med min mor til Bruxelles. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme dernede og opleve byen igen. Jeg var der som sagt en dag sidste år og ellers var jeg der i en uge for 11 år. Det må siges at være lang tid siden så. He he. Vi skal selvfølgelig opleve en masse ting, når vi er afsted, her er et lille udpluk af, hvad jeg tænker der kunne være interessant og opleve.

  • Parlementbygningen, hvor Den Europæiske Union hører hjemme.
  • Kongeslottet i Bruxelles. Tror faktisk at der findes to, men jeg er ikke helt sikker. Det må jeg lige forhøre mig om.
  • Atomium. Det er en bygning, som ligger lidt udenfor Bruxelles. Mener at den blev bygget til verdensudstilling i 1958. Hmm, skal jeg vist også lige have undersøgt lidt nærmere.
  • Mini-Europe er en park, hvor europa er lavet som en mini by, giver det mening? He he.

De ting ved jeg hvert fald at vi skal se, men er der nogen af jer, som har nogle forslag til seværdigheder? Eller måske shopping muligheder?

Btw så blogger jeg “live” fra min ferie, da jeg skal bo hos et familiemedlem og hun har sørme trådløst internet. Så det er jo perfekt for mig, som tager sin computer og fine spjelrefleks med på tur🙂

4 kommentarer

Filed under Travel

4 responses to “På tur

  1. God tur! Glæder mig til at følge med🙂

  2. Sikke en fin blog du har🙂

    xx

Skriv et svar

