Outfit – ‘hyggebukser’ #33

Tshirt – H&M. Bukser – Vero Moda.

Dagen idag har stået på pakning af min kuffert og gøre lidt rent i hytten inden at jeg imorgen aften tager afsted på ferie. Jeg havde egentlig bare behov for at rende rundt i mine nye  ‘hyggebukser’, (som jeg købte i tirsdags i Vero Moda, da jeg var sammen med min veninde) og gøre klar til min ferie. De er nu meget behagelige og have på. Normalt har jeg ikke været fan af sådan nogle bukser da de virker lidt mærkelige og store, men de er nu meget gode og måske når jeg kommer hjem fra ferie, skal have fat i en anden farve, som de havde i butikken. Nu tror jeg, at jeg vil ligge på sofaen og se lidt TV og bare slappe lidt af.

My new pants from Vero Moda.

2 kommentarer

Filed under Outfit

2 responses to “Outfit – ‘hyggebukser’ #33

  1. Hyggebukser er bare det bedste. Bruger ikke altid mine, men de er skønne at have de dage, man har brug for at være afslappet, både af sind og påklædning🙂

Skriv et svar

