by BLANK

Jeg har et par gange spottet trekant halskæden hos Camille . Jeg blev derfor lidt nysgerrig og ville gerne finde ud af, hvilket mærke halskæden var fra. Mærket hedder by BLANK og de laver nogle virkelig fine ting. Samtidig synes jeg heller ikke, at deres smykker er for dyre. For mig er det også vigtigt, at have lidt forskelligt at vælge imellem og derfor er smykker til rimelige penge ideelt for mig, nu hvor jeg skifter smykker næsten hver dag til mine outfits. De fleste af deres halskæder koster omkring 400 kr. Jeg har desværre ikke kunne opdrive en forretning i min by, som sælger by BLANK. Jeg ved godt, at man kan købe smykkerne over nettet, men med smykker har jeg det sådan, at jeg skal se det “live” inden jeg køber det. Giver det mening? He he. Smykkerne er enkelte, men også lidt rå i, så det falder lige ind i min smykkesmag Er der nogen af jer, som har erfaring med by BLANKs smykker?

Would love to have some of these lovely jewellery from by BLANK

2 kommentarer

Filed under Accessories

2 responses to “by BLANK

  1. sikke nogle super fine smykker🙂 jeg er helt vild med gennemsigtig plastic, de er bare mega fede!

    knus, Marie My fra wwww.nemesisbabe.blogspot.com

Skriv et svar

