Ohh Lady Gaga

I mandags så jeg disse billeder af Lady Gaga på nettet. Man kan vist godt sige, at den dame har sin helt egen stil. Jeg må ærgeligt sige, at outfittet ikke lige er mig og jeg vil aldrig rende rundt i sådan noget tøj, men Lady Gaga gør det og kan gøre det, fordi hun er en stjerne og en kunster. Jeg gad egentlig godt og se et billede af, hvordan hun så ud inden hun blev kendt? Om hun bare lignede en helt almindelig pige eller om hun også havde den crazy stil, som hun har idag? Nå, men når altså kommer til alt, er jeg ret vild med hendes musik, når det står på dans og fest herhjemme.

Nu skal jeg vist også igang med at få gjort klar til min rejse til Bruxelles (skal have pakket kuffert og jeg er bagud, får da stress) og efterfølgende skal jeg være sammen med nogle ude fra skolen. Synes egentlig at sommerferien går rigtig stærkt. Det er slet ikke til at fatte, at jeg snart skal begynde på en praktik, som jeg har ønsket mig i lang. Det bliver sgu fedt. Kan I have en dejlig onsdag.

Last monday I saw these pictures of Lady Gaga in New York. I think that sometimes she really have some crazy outfits.

6 kommentarer

Filed under Music

6 responses to “Ohh Lady Gaga

  1. Jeg mener, at hun nævnte i et program på DR HD, at hun altid havde været lidt små anderledes klædt😀 Hun var virkelig veltalende og tænksom i sine formuleringer, jeg har altid synes, at hun var lidt sej! Selvom jeg ikke er til musikken, men fik virkelig respekt for hende i det program🙂

  2. Ej nej nej hvad har hun gang i???

  3. På det seneste har der faktisk været en del før-fame-fotos fremme, og da ser hun helt almindelig (og sød) ud….altså jeg har aldrig fattet det med hornene. Er de vitterlig opereret ind? Ved du det?

Skriv et svar

