Outfit of the day – 15.07.2011 #32

Top – Monki. Skirt – T by Alexander Wang. Leggins – H&M.

Det havde jeg på, da jeg var til koncert i fredags. Billederne er taget på det hotel vi overnattede på med min iPhone. Jeg havde ikke mit spjelrefleks med til København, da man alligevel ikke må have det med ind til koncerten, så jeg så ingen grund til at slæbe det med til København. Jeg tog desuden min fine nederdel i brug fra Alexander Wang. Jeg fik den i sidste uge og den er klart en favorit i garderobeskabet. Den er godt nok lækker og den bliver beundret rigtigt meget kan jeg godt lige fortælle jer. Haha.

Desuden er det jo på fredag, at jeg rejser til Bruxelles og jeg glæder mig. Jeg skal besøge noget af min familie dernede og det bliver super skønt, at komme tilbage dertil. Sidst jeg var der, var i september sidste år, men det var faktisk kun en enkelt dag, at vi var der, så det er jo ingenting i forhold til nu, hvor jeg denne gang skal være der i 4 dage.

My outfit from last friday.

5 kommentarer

Filed under Outfit

5 responses to “Outfit of the day – 15.07.2011 #32

  1. Cool nederdel. Hvordan er den i størrelsen? Overvejer den nemlig også på et tidspunkt🙂

    • Tak den er rigtig lækker og have på🙂 Altså størrelsen er som der står på nederdelen, så du skal bare gå efter din normale størrelse. Det er hvert fald et godt købt, synes jeg.

  2. Ah den er altså bare pæn den nederdel – elser den drapperede effekt!

  3. elsker – skulle der stå;)

Skriv et svar

