Beautiful dresses

Synes bestemt at disse to skønheder fra Topshop gerne måtte finde vej til mit klædeskab. De er virkelig fine og jeg ville kunne bruge den orange nu i sommeren her og den med leo kunne jeg sagtens bruge hele året rundt. Kunne være helt fint, hvis man kunne få dem i fødselsdagsgave (dog lige et par måneder før jeg har fødselsdag i oktober) eller julegave (endnu længere tid til). Haha, jeg har sørme mange ideer til, hvordan jeg kunne få fingre i de her kjoler.

Nok om kjoler og Topshop. Dagen idag har stået på et besøg fra en veninde, jeg ikke har set i et halvt år. Det er godt nok lang tid, men vi havde en masse og snakke om og det var super hyggeligt og se hinanden igen.

I would love to have these beautiful dresses in my closet.

2 kommentarer

Filed under I want, Inspiration

2 responses to “Beautiful dresses

  1. De er rigtig fine begge to🙂

Skriv et svar

