Koncert

My view to Take That concert in Parken

Denne udsigt havde jeg i fredags, da jeg var til Take That koncert i Parken. Det var virkelig fedt, at sidde deroppe og “følge” med i det hele, men jeg må altså også sige, at jeg har MEGA højdeskræk, så jeg holdte sgu fast i veninde og da koncerten sluttede holdte jeg virkelig godt fast i gelænderet på vej ned. Puha… Nå, men sikke en koncert. Det var virkelig en fed oplevelse og jeg sagde flere gange til min veninde, at dette var en drøm, der gik i opfyldelse. Det gjorde den virkelig. Gary, Mark, Howard og Jason startede koncerten ud med at synge, et par deres sange fra albummet “Patience”. De gik ud og Robbie kom ind og sang nogle af hans egne sange. Han startede med “Let me entertain you” og det gjorde han da sandlig også, i den grad!! Wow!! Hold kæft, hvor er den mand vild og sikke en energi han har. Altså tror seriøst at hele Parken stod op imens han sang de fem numre. Det var så vildt og han var vild. Resten af showet var de sammen og sang nogle af de sange fra de gode gamle dage samt fra deres nye album. Jeg blev rørt, da jeg hørte “Back for good”. Den var bare så god og har i mange år været en af mine yndlingssange. Desuden synes jeg, at deres sceneshow var ret vildt og rimelig godt lavet, men det havde vist også kostet en del millioner at få på benene. Well, alt i alt var det en drøm der gik i opfyldelse og noget jeg havde ventet på i mange år. Desuden er det rigtig ærgeligt for dem, der om lørdagen skulle til koncert med dem og det blev aflyst. Hvor er det træls og ærgeligt. Nok om Take That og i fredags, men I får lige et outfit billede en af de kommende dage.

Nu til noget helt andet, så vil jeg høre om der er nogen af jer, der har lidt forstand på computer? Jeg er virkelig dårlig til teknik. Det bliver aldrig min stærke side, men det jeg gerne vil vide er, hvordan man kan lave et kopi af sit skærmbillede på computeren? Min computer er en HP. Håber at der er nogen af jer, der ved det!

My lovely view when I was at the Take That concert in Copenhagen. In dansih, I just wrote something about this amazing concert.

7 kommentarer

Filed under Music

7 responses to “Koncert

  1. Ej, det var da godt, at du havde bestilt til i fredags og ikke i lørdags!!😀

  2. Hvis du lige fortæller mig hvilken model computer du har.. så skal jeg fortælle dig hvordan du gør. Man er vel HP tekniker ;0)

    • Orh det kunne være fedt hvis du kunne hjælpe. Bagpå computeren står der Model: HP G61 420SO.

      • Ok… har kun adgang til vores business modeller men skal se hvad jeg kan gøre…
        I nederste venstre hjørne har du en FN knap. I øverste højre hjørne skulle du gerne have en knap hvor der bl.a. også står prt sc…. kan det ikke passe? Hvis du trykker på FN først og så derefter på den anden (ligesom når du laver en ctrl+alt+delete), så skulle den gerne tage et billede af din skærm. Og så kan du bare paste det ind i paint🙂

        Håber det hjælper

  3. JEG ER SÅ MISUNDELIG!

    Øv, jeg vil også have en veninde, der kan lide Take That og Robbie Williams, så jeg kunne have taget til koncert sammen med hende :(!

    /Therese

Skriv et svar

