Pulsion

Er navnet på min nye neglelak fra Chanel, som jeg købte i fredags inden jeg tog til Take That koncert. Den var på tilbud til 100 kr i Chanel Boutique på Strøget. Den har bare den perfekte pink farve, som jeg er ret vild med for tiden. Det var faktisk det eneste jeg købte i København udover et net med Take That (jeg har et eller andet med at jeg bliver nød til at købe noget med bandet fra de boder der er, så jeg har et minde om en god koncert), som også kostede 100 kr. Bestemt ikke slemt. Jeg føler rigtig meget med dem, som ikke kom til koncert igår pga at det blev aflyst. Det er så skide irriterende sådan noget. Jeg laver et seperat indlæg omkring koncerten en af dagene, ved ikke lige hvornår det bliver, men det skal nok komme.

Jeg tror lige at jeg skal bruge søndagen på at sunde mig lidt ovenpå den her weekend. Fredag koncert og København. Lørdag tog jeg tidligt hjem og tilbage til fyn, fordi jeg skulle til begravelse til en nær ven af familien og om aftenen skulle jeg bare være derhjemme og slappe af. Jeg valgte da lidt forkert med valg af film, for på TV2 var der uhyggelig gyserfilm med Hannibal. OMG, jeg bryder mig virkelig ikke om gyserfilm. I dag tror jeg bare at den stå på afslapning. Håber at I får en fantastisk god søndag.

My new nail polish ‘Pulsion’ from Chanel.

8 kommentarer

Filed under Beauty, New in

8 responses to “Pulsion

  1. Michelle Madsen

    Var også så heldig at være til koncerten om fredagen. Forrygende show. Kan godt forstå, at folk er skuffede over i går. Rigtig øv!

  2. Lyder bare så godt med den Take That koncert…jeg er misundeling:-)

  3. Smuk farve : )
    /signe

  4. Hvor er den flot den lak! Den har jeg haft kig på før🙂

Skriv et svar

