Please give me this!

Hvor bliver det der sommervejr lige af?! Øv øv orker virkelig ikke alt det der regn og atter regn. Nå, men her til aften (og det regnede) lurede jeg lidt i Zara netbiks om de havde noget interessant og det havde de! OMG jeg ville gerne eje disse ting, men med en upcoming rejse og at jeg snart starter i praktik, gør det mig ikke muligt at kaste mine penge efter disse sager. Jeg vil derfor savle lidt over dem og håbe at de kommer på tilbud (kommer nok ikke til at ske, da de er nye varer, øv), men fine sager er det bestemt. Nu vil jeg smutte tilbage til sofaen, muligvis sætte en film på og nyde det sidste af søndagen.

I love these new things from Zara

2 kommentarer

Filed under I want, Style

2 responses to “Please give me this!

  1. Den sidste kjole er rigtig fin… vil stå godt til solbrun hud (hvis solen da gad være fremme længe nok til at man ku få lidt kulør)

Skriv et svar

