Hår & makeup fra i lørdags

Her er et par hår & makeup billeder fra i lørdags, hvor min veninde og jeg var i byen. Normalt har jeg krøller i mit hår, men det kan være ret irriterende nogen gange, så jeg glattede det. Det tog dog lidt tid, men jeg synes resultatet blev rigtig fint. På det andet billede har jeg min lipgloss på fra MAC. Den hedder “Viva Glam Cindy”. Der er rimelig meget farve i den, men den er bare så fin og lækker at have på. Synes bestemt ikke at den klister eller noget, som nogle lipgloss gør. Billederne er taget med min iPhone.

Dette indlæg er planlagt. Jeg skulle meget gerne sidde i toget til København på nuværende tidspunkt.

Some pictures of me from last saturday. Hair & Makeup pictures.

Skriv en kommentar

Filed under Beauty

Skriv et svar

