Den gyldige grund…

… til mit fravær her på bloggen, er disse drenge (mit pigehjerte banker stadig for Gary Barlow. Hihi.). Nøj, jeg har glædet mig i MEGET lang tid at opleve dem live i Parken. Tror bestemt at det bliver en fed oplevelse. Jeg synes det er ret sjovt, at jeg i dag skal ind og opleve mine idoler jeg havde som lille pige. Det er ret fedt. Jeg er allerede hjemme imorgen eftermiddag, så det er et hurtigt visit i København.

Tonight I’m going to Take That concert in Copenhagen. I think it’s gonna be a great night.

2 kommentarer

Filed under Music

2 responses to “Den gyldige grund…

  1. Jeg ville SÅ gerne have set koncerten, men jeg fik ikke billetter! Desuden kender jeg heller ikke nogen, der ville med😦

    Var det godt?

    /Therese

    P.S.: Mit lille pigehjerte banker nu mest for Robbie Williams, haha😉

Skriv et svar

