The last Harry Potter movie

Igår var jeg som sagt i biografen og se den sidste Harry Potter film sammen med en veninde. Det var bare SÅ god. I burde allesammen se den, hvis I er Potter fans og hvis I ikke er det, skal I blive det. He he. Jeg blev hvert fald ikke skuffet over filmen. Vi havde super gode pladser i biografen og vi så faktisk filmen i 3D, men det har jeg faktisk aldrig været sådan helt vildt begejstret over, at se film 3D. Under filmen er der en kvinde (måske omkring de 35?) der sider ved siden af mig, der bryder fuldstændig grædende sammen “åhh jeg kan slet ikke klare det her. det er så sørgeligt” siger hun tudende til mig. Jeg kunne på ingen måde holde masken, så jeg begyndte bare at grine. Måske ikke så pænt af mig, men altså det var bare lidt sjovt, at hun sagde det til mig og ikke hendes veninde som hun var med. Tag ind og se filmen. Det er bestemt det værd.

I dag står det på store vaskedag her i hytten. Jeg har store bunker af vasketøj samt jeg skal også have ryddet op herhjemme. Så der bliver rigeligt at se til. Desuden er jeg ret spændt på imorgen, for der skal jeg jo til Take That (savler over Gary og Robbie) i København med min veninde. Vi tager et tidlig tog til København, shopper måske lige lidt inden vi skal checke ind på vores hotelværelser og efterfølgende tager vi bare ud til Parken, så vi er der i god tid. Det bliver bare mærkeligt, at opleve en gammel pigedrøm der går i opfyldelse imorgen. Jeg har lovet min søster og sende sms’er en gang imellem, for at fortælle hvordan det er, at være til Take That koncert. Ha ha.

Last night I watch the last Harry Potter. It was the perfect ending.

6 kommentarer

Filed under Other

6 responses to “The last Harry Potter movie

  1. skal ind og se den på søndag.. så ville jeg da glæde mig til🙂
    men held og lykke med kbh tur og koncert – håber det bliver en fed aften !

    // N.K.L

  2. Så snyd, da jeg er i sommerhus, har jeg ikke rigtig mulighed for at komme ind og se den..

    Ville forresten lige spørge dig om, hvordan man for en blog på wordpress? (-:

    • Ærgeligt at du er i sommerhus, men du kan vel se den når du kommer hjem?🙂
      Jamen det er egentlig meget nemt med blog her på WordPress.com, hvis det er det du mener? Eller er det en blog med eget domæne og på wordpress.org?

  3. Jamen du følger bare dette link https://en.wordpress.com/signup/ også guider de dig igennem det🙂 Det er nemt og du kan også flytte dine blogspot indlæg med over🙂

Skriv et svar

