Outfit – from friday #30

Cardigan – H&M. Top – Samsøe. Skirt – H&M. Leggins – Gina Tricot. Flats – H&M.

Outfit billeder fra i fredags, hvor vi var nede på havnen til hyggelig musik og smuk udsigt, som jeg skrev om HER Jeg kan da se, at jeg havde en del H&M på i fredags, men altså det er efterhånden også min yndlingsbutik, hihi.

Nu må jeg hellere smutte ud af døren. Jeg skal være ved fysioterapeuten lige om lidt til noget tjek med knæet. Håber at det går godt. Desuden ser jeg frem til i aften. Jeg skal i biografen og se Harry Potter. Håber den er god og at jeg ikke bliver skuffet. Skal I Harry Potter eller er det for eventyrsagtigtigt? Selvom om jeg er 23 elsker jeg eventyrsfilm, disney og tegnefilm. Det har jeg altid gjort og det er jeg altså ikke vokset fra endnu. Så er det indrømmet🙂

Desuden kan I se at jeg i “fanen” har fået tilføjet “Follow”. I kan trykke jer forbi hvis I har lyst.

Outfit pictures from last friday. Tonight I’m going to watch the last Harry Potter movie. Looking forward to it. Are you going to watch the last Harry Potter movie?

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “Outfit – from friday #30

  1. Jeg er så 34 og er også helt pjattet med eventyr- og vampyrfilm og serier, så det forsvinder altså ikke med alderen😉 Glæder mig også helt vildt til at se Harry P i morgen.

  2. I think better for you are tights instead leggins+ flats.

Skriv et svar

