Smuk udsigt

I fredags sad min veninde og jeg ved havnen og nød denne smukke udsigt. Det var SÅ hyggeligt og dejligt bare at nyde denne udsigt. I morgen poster jeg lige mit outfit fra i fredags (sådan I rigtig kan se det istedet for i mørke. Hehe.).

I dag har jeg været i Svendborg med min familie. Det har været super hyggeligt. Vi fik kigget lidt i butikker, spist is og bare nydt solskinsvejret. Det er efterhånden to år siden, at jeg sidst har været i Svendborg, så det var et glædeligt gensyn.

Some pictures with this beautiful view last friday.

4 kommentarer

Filed under Other

4 responses to “Smuk udsigt

  1. Det var da godt nok også en smuk smuk udsigt🙂

  2. Smukke billeder, det ser så dejligt fredfyldt ud!

Skriv et svar

