Have a great weekend!

Nu er det weekend og det betyder at jeg skal på en lille roadtrip til Sønderborg med en veninde. Vi skal først og fremmest besøge lidt af min familie dernede, som jeg ikke har set i et stykke tid. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Det bliver SÅ hyggeligt. Ellers står den bare på afslapning i det jyske. Det betyder så også for bloggen, at den er sat lidt på standby til søndag aften, hvor jeg er hjemme igen. Jeg tror vist ikke rigtig, at jeg har holdt “pause” fra bloggen før nu. Jeg håber, at I vil være der, når jeg kommer tilbage på søndag. Der vil jeg hvert fald være klar med nogle indlæg til jer. I må have en fantastisk god weekend. Husk at passe på hinanden.

Forresten så er det om en uge, at jeg sidder i Parken til Take That koncert. Nøj, hvor jeg glæder mig! Desuden har jeg også lige fået bestilt en rejse til Bruxelles, hvor jeg tager ned om godt 2 uger. Der sker så mange gode ting for tiden. God weekend!

Have a great weekend. I will be back on sunday.

2 kommentarer

Filed under Info

2 responses to “Have a great weekend!

  1. Åh jeg er da bare lidt misundelig på Take That og Bruxelles.. hehe.. Lyder som en god sommer!🙂

Skriv et svar

