Basic for me

                         Modstrøm – Selected Femme – Flying A.

 Igår brugte jeg aftenen foran computeren. Tjekke blogs ud, mails og kigge i netshops (bare for at lure lidt og se om der er noget spændende).  Man finder jo let noget, man sagtens kan bruge. Så som lidt lækkert basis ting og disse tre ting kunne godt være et bud på noget der kunne hænge i mit garderobeskab til sensommer/efterår. Alle tre stykker tøj er grå og det var faktisk først bagefter, da jeg havde gemt billederne, at jeg kom til at se at det hele var i grå farver. Jeg vil bare have ALT i gråt for tiden. Jeg burde jo egentlig gå efter mere sommerfarver, nu hvor det er sommer, men nej, det er grå jeg er mest interesseret i. Hehe.

Some basic stuff I would love to have.

8 kommentarer

Filed under Inspiration, Style

8 responses to “Basic for me

  1. Fine sager, som også er lige mig. Jeg elsker også grå, men prøver altid at sætte et eller andet i farver til fx et tørklæde for at peppe det lidt op. Kjolen i midten er rigtig fed, dog ser den lidt gennemsigtig ud:-/

    • Ja du har faktisk ret i, at kjolen er lidt gennemsigtigt. Det havde jeg først set nu, men hvis det er kunne man jo evt tage en sort/mørk underkjole indenunder.

  2. Den til højre er virkelig fin. Kan godt lide det draperede, lidt Alexander W-ish🙂

  3. Er helt vild med den fra Flying A. Kunne være man skulle tage forbi butikken og kigge efter den.. (:

    //Sufi
    Sufi’s World

Skriv et svar

