Outfit – in grey! #29

Top – Selected Femme. Skirt – Monki. Sko – Købt på Designer Bazaar.

Outfit billeder fra igår i grå toner. Jeg var ret stressede igår. Så da jeg skulle tage outfit billeder lignede jeg en der var meget træt, så I får altså lige uden mit hoved. He he. Desuden synes jeg at det er lidt svært at tage et ordentligt billede af min top fra Selected Femme, da der er palietter på og det glimtre helt vildt på billedet, men det her blev altså det bedste resultat. I dag håber jeg på godt vejr, så jeg kan komme ud i haven og læse en god bog. Hvad skal I lave?

Yesterday outfit in grey.

Skriv en kommentar

Filed under Outfit

Skriv et svar

