I need help… again!

Jeg har brug for jeres hjælp igen. Jeg har købt denne fine taske fra Topshop (den kostede sølle 99 kr på tibud!), men jeg har brug for gode råd til, hvordan jeg kan style tasken med et outfit uden at det bliver alt for fint og foretningsdame agtigt. Nogen forslag? Så ville jeg blive RIGTIG glad. I er nemlig rigtig god til, at komme med style forslag.

I bought this beautiful bag from Topshop, but I dont know how to style it right. Do you have any suggestions, so it will not be too fine?

4 kommentarer

Filed under New in, Style

4 responses to “I need help… again!

  1. En midi nederdel og en halv løs hvis t-shirt kunne se fint ud – men ved ikke om det bliver for damet til din stil?🙂

  2. Denim eller læder må være svaret🙂

Skriv et svar

