Summer feeling

Kjole – Miss Selfridge. Jumpsuit – Only. Top – Vila. Nederdel – Gina Tricot

Vejret var da godt nok trist igår. Jeg sad derfor indenfor det meste af dagen i sofaen med en kop the og min computer, lurede lidt rundt i diverse netshops. Tingene på billedet, giver mig ret meget summer feeling (altså sol, sommer og varme følelsen). Jeg håber, at det gode vejr snart kommer tilbage. Håber da at vejret bliver lidt bedre i dag end det var i går. I dag står den på en hyggelig dag sammen med en veninde. Jeg ved ikke helt hvad vi skal lave endnu, det kommer lidt an på vejret. Vi havde nemlig snakket om at leje en vandcykel, men hvis det er dårligt vejr, tror jeg at vi bliver hjemme eller smutter på Café.

2 kommentarer

Filed under Style

2 responses to “Summer feeling

  1. LÆKRE SAGER🙂

    Tusind tak! (-: Og efter at have kigget lidt rundt, kan jeg jo kun sige i lige måde🙂

    HUSK, jeg er flyttet over på blaaaura.blogspot.com, glæder mig til at se dig derovre🙂

Skriv et svar

