Mad Men Night

Idag har jeg været med en veninde på Café. Vi startede ud med en god burger fra Chinos (de er bare de bedste burger i byen) og efterfølgende tog vi indtil byen. Magasin havde åbent, vi lurede lidt rundt og til sidst endte vi på Joe and the Juice. Jeg fik min yndlings, Energy Shaker. Bagefter tog vi forbi Blockbuster og der fandt jeg Mad Men sæson 1. Jeg har kun set Mad Men på nettet i små klip, så i aften skal jeg holde Mad Men Night med mig selv. Hvad skal I lave her søndag aften?🙂

Today I bought Mad Men season 1. Tonight I’m going to watch Mad Men.

Skriv en kommentar

Filed under Inspiration, New in, Style

Skriv et svar

