Alexander Wang

Camille blogger  en del om disse lækre T by Alexander Wang skirt. Jeg synes, de er rigtig fine og har i laaang tid ønsket og købe dem (sort, grå og hvad der ellers er, jeg vil gerne have dem alle! Haha.), men mit budget kan på nuværende tidspunkt ikke tåle et sådan dyrt køb lige nu (SOMMERFERIE, køb af dyre løbesko og hvad der ellers lige er :-s), så jeg må vente lidt med at få fingre i dem. Men derfor kan jeg jo godt savle over dem alligevel. Er der noget I savler over for tiden?

I really want this skirt from Alexander Wang. Love draped skirts.

6 kommentarer

Filed under I want

6 responses to “Alexander Wang

  1. Ja jeg savler også over de skirts der.. Hvor meget koster de egentlig?

  2. Jeg har været hurtig at købe sådan en nederdel fra Alexander Wang, og jeg er super glad for den!🙂

  3. Jeg drømmer også om noget drapperet – enten sådan en lækker nederdel fra Mr. Wang eller en kjole fra Carven, der også laver virkelig smukke sager.. Suk, hvem der bare ikke var på SU..

Skriv et svar

