Halløj til sommerferie…

Så er der sommerferie til mig. ENDELIG. Sommerferie for mit vedkommende varer lige indtil 1. august, hvor jeg starter i praktik, i forbindelse med min uddannelse. Yay og jeg glæder mig. Hvad skal I lave i sommerferien? Skal I nogen spændende steder hen? Den første sommerferiedag har allerede budt på et dyrt køb. Løbesko!!! OMG!! Det er jo mega dyrt at købe løbesko, da jeg jo skal have nogle specialle sko pga mit knæ. Men jeg fik dem købt og nu ligger de bare og venter på at jeg får dem brugt.

Dagen billede er år gammelt og fra sidste års sommerferie.

4 kommentarer

Filed under Info

4 responses to “Halløj til sommerferie…

  1. Dejligt med sommerferie!
    Jeg har været arbejdsløs længe nu, så min ferie har været lang efterhånden! Jeg skal ikke det helt vilde her i juli måned, men i august måned ruinerer jeg mig selv på at tage til Los Angeles inden jeg starter på universitetet i Aalborg. Måske ikke særlig smart, men grundet nogen ret skiftende omstændigheder er en tur til USA det det kunne blive til. For to år siden stod den ellers på jordomrejse, men manglende rejsekammerat fik mig til at bruge for mange penge fra min opsparing😛

  2. Fik jeg nævnt, at jeg ruinerer mig selv på turen?
    Så jeg håber bestemt også det bliver en fed oplevelse!😛

Skriv et svar

