Plastic bag

Jeg synes egentlig, at disse tasker er ret seje. Det kræver dog lidt mod fra min side, at skulle gå med sådan en taske. Alle vil jo kunne se, hvad jeg render rundt med. Tasken er blevet spottet hos Isabella og jeg måtte derfor fluks ind på nellys hjemmeside og lure den nærmere ud. Mener at den koster omkring 139 kr og det er ganske ok. Jill Sander var vist den første med plastic bag tendensen Jeg har faktisk luret på den, men jeg ikke har råd til at købe den.

Nu må jeg hellere komme ud af døren. Jeg skal til møde, fysioterapeut, handle ind til gæster og have gjort rent i lejligheden, så der er rigeligt at se til. I må have en fantastisk god onsdag. Desuden vil jeg gerne sige tak for jeres kommentarer til mit indlæg omkring et Verdenskort jeg mangler. Jeg har nu fundet et, som jeg meget snart skal ud og købe. Glæder mig til at få det hjem i mit soveværelse. Wuhuu…

I’ve looked at this plastic bag on nelly.com. What do you think about this bag?

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Style

2 responses to “Plastic bag

Skriv et svar

