New in – the nude dress

Dress from Just Female

Jeg fortalte jo her at jeg havde købt to kjoler, da jeg var i København. Så her kan I så få lov til, at se den ene kjole. Den er nude farvet, fra Just Female og vil være perfekt til en upcoming fest, jeg snart skal deltage i. Den er dog lige lidt lovlig kort, så man skal passe på den ikke lige flyver op, så alle kan se ens numse. Ha ha. Desuden går udskæring ved brystet rimelig langt ned, så man kan se min BH. Jeg regner derfor med lige, at sy den lidt der, så jeg ikke lige flasher så meget. Men den er virkelig fin og er rigtig glad for, at jeg købte den.

My new dress from Just Female I bought in Copenhagen.

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “New in – the nude dress

  1. Hvor er den fin. Kig over hos Glitter Amalie. Hun har anbefalet noget kjole/bryst tape😉

Skriv et svar

