Dagens ved Fredensborg Slot #27

Dagens outfit ved Fredensborg Slot. I fredags tog vi på en lille roadtrip, først til Hillerød og efterfølgende til Fredensborg Slot. Jeg havde faktisk aldrig været ved Fredensborg Slot, men det var super hyggelig at gå rundt derude. Efterfølgende spiste vi en lækker hjemmelavet frokost med rosé vin, som I kan se på billedet. Ha ha. Om aftenen havde vi egentlig snakket om, at vi måske ville have været på Bakken, men de andre var trætte og jeg valgte derfor, at spørge en god kammerat om han ikke ville med i Tivoli og se Saybia. Den var han med på og vi endte derfor i Tivoli til noget god musik. Jeg havde ikke mit spejlrefleks med i Tivoli og jeg havde så travlt med alt muligt andet, så glemte helt og tage billeder med min iPhone.

Outfit pictures from Fredensborg Slot.

4 kommentarer

Filed under Outfit

4 responses to “Dagens ved Fredensborg Slot #27

  1. Fredensborg er så hyggelig. Er heldig at min kæreste er derfra så vi går altid en tur i slotshaven når vi er hjemme på familiebesøg🙂

  2. Haha hvor skægt! Jeg er fra Fredensborg og slottet/slotshaven er et af mine favoritsteder i hele verden🙂 Og ja, så bor jeg jo i Hillerød – så du har rigtig været i ‘mine’ byer. Håber du havde en god dag i dem😉

Skriv et svar

