Weekenden med Hipstamatic

I får lige en omgang blandede billeder fra min tur i København. Det er meget forskellige billeder og billeder af ting, jeg bare har taget billeder af, men det beskriver egentlig meget godt min weekend i København. Alle billederne er taget med min iPhone (Hipstamatic app’en. Jeg havde også mit spejlrefleks med. Der er et par billeder på det kamera af et outfit og nogle billeder fra Sankt Hans aften, som kommer på bloggen en af dagene). Jeg mangler også at få vist mine to køb. Lige nu sidder jeg og drømmer om, at gøre mit første ebay køb. Check ud HER hvad jeg drømmer om og kom gerne med forslag om hvilken farve der er bedst.

Btw synes jeg godt at man kan mærke, at der er en del i blogland, der er taget på Roskilde. Jeg er dog ikke på Roskilde, jeg har jo allerede været ude og rejse en del indtil videre samt jeg også skal ud og rejse til efteråret igen.

Well, some pictures, with my Hipstamatic app, from my weekend in Copenhagen.

Skriv en kommentar

Filed under Personal

Skriv et svar

