Sankt Hans i Nyhavn

Et af de steder i København, som jeg synes er rigtig hyggelig og som jeg besøger tit, når jeg er i København, er Nyhavn. Da der var Sankt Hans, valgte vi at tage i Nyhavn i et par timer. Der var rigtig mange mennesker, men det kunne jeg forestille mig, at der var alle steder, når det er Sankt Hans. Først sad vi på en hyggelig café og fik et glas vin. Bagefter tog vi hen, hvor Aftenshowet, bliver optaget. Der var åbenbart live optagelse og The Storm spillede. Jeg har hørt The Storm et par gange og synes de er rigtig fede live. Hvor fejrede I Sankt Hans aften?

Skriv en kommentar

Filed under Music, Other

Skriv et svar

