Home again

Alle er fra Monki

Nu er jeg endelig hjemme fra København. Jeg er så smadret i hele min krop, så det er egentlig bare en hurtig lille indchecking fra mig også imorgen skulle der gerne komme lidt billeder herind. Kjolerne på billedet er faktisk nogen af dem, jeg lurede på, da jeg var på Strøget og kigge i butikker. Jeg købte dog to helt andre kjoler, en fra Zara og en fra Just Female. De er super fine begge to og jeg ligger gerne billeder på bloggen, en af de kommende dage. Nu hedder det sofa og film. God søndag🙂

Finally home from Copenhagen. All dresses are from Monki.

6 kommentarer

Filed under Style

6 responses to “Home again

  1. Nina

    Ih hvor er den blå med prikkerne fin!! Var den nedsat? Og hvad var prisen?🙂

    • Ja den er rigtig fin🙂 Jeg så desværre ikke efter om den var nedsat, men prøv og smut i Monki eller på deres hjemmeside og se efter🙂 Fortsat god søndag!

  2. Nina

    Det må jeg gøre så.. Kan se den står til 300 på hjemmesiden så det er jo ikke alverden, men tilbud er jo altid godt😉 Tak for svar og ILM

  3. The first dress looks great!😉

Skriv et svar

