GT ønsker

Inden jeg tog til København var jeg inde på Gina Tricot hjemmeside og lure lidt på nogle af deres nye sager. Jeg ville nu gerne have fingre i alle tingene, men det er altså begrænset hvad man har råd til, når man er studerende og der snart er sommerferie. Der er dog ikke flere rejser til udlandet for mit vedkommende i sommerferien, men når det bliver efterår, skal jeg nok ud og være guide igen. Der bliver dog alligevel tid til lidt sjov og ballade, når man skal deltage i en masse koncerter samt en tur til Sønderborg og besøge noget familie.

Some beautiful things I would love to have in my closet. All things from Gina Tricot

4 kommentarer

Filed under I want, Inspiration

4 responses to “GT ønsker

  1. Toppen ser rigtig lækker ud🙂

  2. Den blå kjole er fantastisk flot. Jeg elsker alle de farver der er begyndt at komme frem. Enkle, men super flotte!

Skriv et svar

