Party dresses part 2

Alle kjoler er fra Topshop

Sidste weekend fablede jeg også om party dresses nu kommer så anden del af kjoler, som jeg synes er ekstra fine og som jeg godt kunne finde på at købe. Disse er alle fra Topshop. Jeg spottede faktisk nogen af kjolerne i den KÆMPE Topshop butik, da jeg var i London i maj måned. By the way, så tager det jo flere timer og gå den Topshop butik igennem. Det havde jeg nu alligevel ikke regnet med. Haha. Faktisk minder den kjole, som er helt ude til venstre, om en kjole, jeg købte i Primark. Den er så fin og har den perfekte farve til mig. Jeg har bare ingen ide om, hvornår jeg skal tage den på, for den er ret fin og hvis man bare skal i byen, så er man sgu nok lidt overdressed efter min mening. Det kan dog være, at jeg kan finde en måde, hvor den ikke bliver så overdressed, måske med et bælte? Nå, de to nude kjoler er ret meget mig for tiden. Jeg er blevet ret crazy med den nude farve og har da også et lidt nude i skabet. Den med palietter er nok langt fra noget, jeg ville gå med normalt, men den er virkelig fin og jeg blev vild med den, lige fra da jeg så kjolen aller første gang i butikken. Den sidste er rigtig fin og ville egentlig være perfekt til en familiefødselsdag. Tror jeg må lure lidt mere på kjolerne (og håbe på at de snart kommer på udsalg, tror det dog ikke) og finde ud af, om jeg vil skulle kaste nogle penge efter endnu en kjole mere. Man kan aldrig få for mange kjoler!

Nu er sagen faktisk den, at jeg er på vej til København. Jeg skal på familiebesøg, besøge venner og bare nyde, at være lidt væk fra det man kender. Så der er planlagt et par indlæg til jer de kommende dage. Jeg håber at i husker og fejre Sankt Hans Aften med jeres kære og at I får en rigtig god weekend og der er nok også nogen som allerede går på sommerferie nu. God ferie til jer. Jeg må lige vente med ferien til om en lille uge.

Party dresses part 2. Anyone you like? Well, have a great weekend. I’m going to Copenhagen.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

