Bourjois

Tidligere var jeg lige et smut forbi Magasin og jeg spottede udsalg hos Bourjois til 30 kr pr.stk eller 4 produkter for 100 kr. Jeg har længe været på jagt efter en foundation og jeg tænkte, at jeg ville prøve Bourjois, når nu det var sat ned til billige penge. Den foundationen jeg købte hedder “BIO – détox” og farven er 53 light beige. Grunden til, at Magasin sælger så billigt ud af Bourjois, er at man i Danmark slet ikke skal føre det mærke mere. Det sagde de hvert fald i Magasin. Så hvis I er fan af Bourjois, så skynd jer forbi Magasin og gør nogle billige køb. Jeg ved dog ikke, hvor meget eller hvor lidt der er tilbage.

My new fondation from Bourjois.

Skriv en kommentar

Filed under Beauty

Skriv et svar

