Prince – the one and only

Prince – the one and only

I lørdags da jeg var på min minigolf-æggekage-pub tur, snakkede vi også om koncerter. Jeg har allerede bestilt billet til Take That (mit lille pigehjerte banker stadig for Gary Barlow <3) koncert i Parken d. 15 juli. Udover Take That koncerten, har jeg snakket med min far om Tina Dickow koncert (laver nok en indlæg om dette i weekenden) i august, Rihanna koncert i oktober med min veninde og så Prince med en kammerat. Tror at Prince koncerteren ligger i august, jeg kan bare ikke finde noget om koncerten på nettet?! Well Prince har jeg altid drømt om, at opleve live. Jeg har altid været stor fan af nummeret “Purple Rain” og “Kiss”. Alle mine veninder kan dog ikke helt dele min begejstning for Prince. Hehe.

Prince – the one and only. Maybe I’m going to Prince concert in august in Copenhagen.

2 kommentarer

Filed under Music

2 responses to “Prince – the one and only

  1. Jo Prince er i august, mere præcist d. 6 august, jeg ville også rigtig gerne opleve ham, men min mand gider ikke…ihhh!

Skriv et svar

