Fredags sjov

Lidt billeder fra i fredags, hvor det blev til en spontan bytur med en veninde. Min veninde skrev til mig sent på aftenen og spurgte om jeg havde nogen planer, for hvis ikke at jeg havde det, ville hun invitere mig ud til øl. Jeg sagde straks ja, men det betød også, at jeg skulle skynde mig op fra sofaen, hoppe i noget nyt kluns (nåede desværre ikke et outfit billede, kun makeup billede) og ligge noget hurtigt makeup. Jeg endte i en sort kjole og havde min nye taske fra Mango med mig. Makeupen var neutralt rundt om øjene og ellers brugte jeg min Hibiscus læbestift fra MAC. Btw elsker jeg læbestifter fra MAC, de er så gode og behagelige at have på læberne.

Så er jeg forresten blevet tilmeldt et tysk hold på VUC til august, så at jeg efter sommerferien 2012 kan komme ind på mit drømmestudie. Jeg har ikke haft tysk undervisning siden folkeskolen og det er næsten ti år siden, så jeg er sgu lidt spændt på at se, hvordan det kommer til at gå samt at jeg ved siden af VUC undervisningen om aftenen, har min praktik jeg skal passe. Det bliver et hårdt år, men jeg er sikker på at det nok skal gå og at jeg bliver glad for det i sidste ende.

Some pictures of my makeup from fridays when I was out with my friend.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

