I need help!

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har længe ønsket mig et STORT verdenskort til at hænge på min væg i mit soveværelse. Kortet må gerne fylde hele væggen. Jo større jo bedre. Er der nogen af jer, der ved hvor man kan få fat i sådan et? Jeg rejser jo rigtig meget og det kunne altså være perfekt med sådan et verdenskort, jeg lige kan gå og kigge på en gang imellem. Nu vil jeg få afleveret min opgave og bagefter vil jeg bare tage hjem, sove lidt længere og nyde en dag hjemme i min lejlighed.

I need your help to find a BIG world map to my wall. Do you know a place you can buy it?

16 kommentarer

Filed under I want

16 responses to “I need help!

  1. Jeg har også ledt, men kan ikke rigtig finde et kæmpe stort, ret ærgerligt…

  2. Jeg vil også super gerne have et kæmpe stort et !
    Øv at ingen af os kan finde et😦

  3. Jeg ved at Ilva har haft et hvor man klister hvert enkelt kontinent på væggen. Det er i sort.
    Mvh. Cecilie

  4. Hej !
    Jeg fandt lige din fine blog igennem en kommentar du har lavet paa min🙂
    Jeg har köbt et kämpe verdenskort i en almindelig bogforhandler i Berlin, de kan köbes overalt og koster ikke mere en 20 euro, saa maaske kan man ogsaa det i danske boghandlere?
    Bedste hilsner
    Linette

    • Mange tak Linette🙂 Jeg har dog allerede været inde i et par boghandler og kigge, de havde desværre ikke noget verdenskort. Men mangler et par boghandler og det kan være at heldet er med mig i en af dem jeg mangler🙂

  5. Ferm Living har lavet et stort sort et til omkring 600. Man kan få det i Illums Bolighus🙂

  6. De har et fedt et i Ikea faktisk.. Det kunne jeg i hvert fald godt tænke mig.. Det er 140 x 200 og koster 1200.. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70119430

    Indtil videre må jeg nøjes med mit eget verdenskortbillede som er 100 x 130.. Købt i Bilka for et års tid siden.. Jeg elsker kort😀

  7. Ja det har du helt ret i🙂 Det er skønt og spændende🙂

  8. Det kan være du kan finde noget her: http://www.scanmaps.dk/ 🙂

Skriv et svar

