Sunday

 

På nuværende tidspunkt ligger jeg på sofaen og ser tv og drikker en meget kold cola. Jeg er så smadret fra igår, men det var en super hyggelig dag. Vi startede dagen ud med at spille minigolf (meget underholdene, dog mega nederen at jeg tabte :-s), efterfølgende tog vi ud og spiste lækker æggekage. Det er lang tid siden, at jeg har fået æggekage og jeg fik da også spist rigeligt af det, så der går nok lang tid til, før jeg spiser det igen. Derefter tog vi på en lille hyggelig pub her i Odense. Vi så lidt fodbold og drak et par øl også endte festen hjemme ved mig. Jeg kom først i seng kl 3.

Nu vil jeg lige ligge lidt længere på sofaen, læse et par blogs inden jeg skal igang med at gøre min sidste opgave færdig inden ferien. Fantastisk🙂

Skriv en kommentar

Filed under Personal

Skriv et svar

